Evaluare psihologică complexă
Evaluare psihologică complexă pentru preşcolari, şcolari și adolescenți
Evaluarea cognitivă şi instrumentală presupune evaluarea principalelor funcții neurocognitive ale copilului: funcțiile senzorio-motorii, procesare vizual-spațială, atenție, funcții executive, limbaj, memorie, învățare şi evaluarea inteligenţei nonverbale.
Evaluarea socio-afectivă presupune evaluarea abilităţilor şi competențelor emoționale și sociale; evidențierea unor aspecte psihice esențiale de care depinde dezvoltarea armonioasă a personalității copilului; sau evaluarea unor probleme emoţionale şi comportamentale specifice: anxietate, depresie, hiperactivitate, agresivitate, opozitionism.
Evaluare psihologică complexă pentru adolescenţi
Evaluarea aptitudinilor cognitive: >Abilitatea generală de învăţare; Aptitudinea verbală;Aptitudinea numerică; Aptitudinea spaţială;Aptitudinea de percepţie a formei; Capacitatea decizională; Rapiditatea în reacţii; Abilităţi funcţionăreşti
Evaluarea personalităţii: factorii generali de personalitate, dinamica personalităţii, trasaturi accentuate.
Evaluarea intereselor profesionale: identificarea intereselor raportat la domeniile profesionale.
Consiliere vocaţională, orientare în carieră şi orientare profesională
Baterii de teste psihologice avizate de Colegiul Psihologilor din Romania:
- – WISC IV
- – NEPSY
- – Matricile Progresive Raven
- – MASC
- – CONNERS
- – ASEBA
- – BASC
- – DDI
- – JVIS
- – BTPAC
- – CAS
- – JVIS
- – SEC
Pentru detalii și înscriere urmărește site-ul la secțiunea noutăți și pagina de Facebook.