Evaluare psihologică complexă  pentru preşcolari, şcolari si adolescenti

 

Evaluarea cognitivă şi instrumentală presupune evaluarea principalelor functii neurocognitive ale copilului: functiile senzoriomotorii, procesare vizual-spatiala, atentie, functii executive, limbaj, memorie, învatare şi evaluarea inteligenţei nonverbale.

 

Evaluarea socio-afectiva presupune evaluarea abilităţilor şi competentelor emotionale si sociale; evidentierea unor aspecte psihice esentiale de care depinde dezvoltarea armonioasa a personalitatii copilului; sau evaluarea unor probleme emoţionale şi comportamentale specifice: anxietate, depresie, hiperactivitate, agresivitate, opozitionism.

 

Evaluare psihologică complexă  pentru adolescenţi

 

Evaluarea aptitudinilor cognitive: Abilitatea generală de învăţare ; Aptitudinea verbală; Aptitudinea numerică; Aptitudinea spaţială;Aptitudinea de percepţie a formei; Capacitatea decizională; Rapiditatea în reacţii; Abilităţi funcţionăreşti

Evaluarea personalităţii: factorii generali de personalitate, dinamica personalităţii, trasaturi accentuate.

Evaluarea intereselor profesionale: identidificarea intereselor raportat la domeniile profesionale

Consiliere vocaţională, orientare în carieră şi orientare profesională